Färgade håret <3

Som rubriken lyder, JAG FÄRGADE HÅRET! D.v.s jag var inte allergisk eller känslig mot "färgen" så jag kunde färga håret,ingen kan förstå min lycka då jag i (typ) 4 år har villat färga håret mörkare men inte kunnat.. Och nu äntligen gick det!  Färgade håret med biozell color mask som jag visade i inlägget under.
Pappas tröja ;) Här är färgen i håret ^


Slutresultatet
 
Jag är nöjd med reslutatet men "missade" några ställen så mamma lovade att hon ska hjälpa mig färga om :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mini

Ser ut som det blev jättesnyggt! Längtar tills jag får se fler bilder av håret :D kram på dig

2014-07-06 @ 02:22:22
Postat av: arizona K

sv; Tack, du är jätte fin du med! :*

2014-07-06 @ 10:10:13
URL: http://arizonakrasniqi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback