Get them proteins

Kom nyss hem fårn ett tungt löppass , men stolt är ja    
Skolan kändes tung idag, men jag klarade även den !
 
 
 


Fick en fråga på mitt förra inlägg : 

Mini
Funderar på att köpa hem proteinpulver. Tycker du de funkar bra? :)
 
 
Jag personligen tycker att det "funkar"  om man ska säga så. 
 
 Om man som jag vill bygga upp muskler så rekommenderar jag nog proteinpulver det  är ett säkert sätt att få i sig "tillräckligt" med proteiner. Proteinpulver är inte ett måste som proteinkälla det finns ju proteiner i  mjölk,fisk,kött och ägg ( och mycket mer ). 
Det man ska komma ihåg är att proteinpulver ska alltid ses som ett tillskott och inte ersätta en fullgod kost.
 
Så jo , jag tycker nog proteinpulver funkar bra och jag rekommenderar att du köper det om du tränar "intensivt" :)  Hoppas du är nöjd med svaret , kommentera om du vill veta något mer :) 

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg du har!

2014-08-26 @ 18:43:20
URL: http://alwaysida.blogg.se/
Postat av: Mini

Tack för svaret:) jodå tränar väldigt mycket och några kompisar rekommenderade att jag skulle börja med proteinpulver för att få i mig extra protein så tänkte att jag kunde fråga dig vad du tycker om det och du verkar ju också tycka det är bra så får väl fixa hem lite pulver ;)

2014-08-26 @ 20:23:00
Postat av: Elise

Har en tävling i min blogg just nu, du kan vinna grymma hårvårdsprodukter, så passa på! :)

Ha en bra dag!
www.elisemichaela.blogg.se

2014-08-27 @ 11:05:35
URL: http://elisemichaela.blogg.se
Postat av: Daniela

Fina byxor :)

Svar: ååh tack så mycket :)
Sara

2014-08-28 @ 07:18:44
URL: http://aleinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback