HÄNDELSERIK ONSDAG

Mitt paket från Zalando anlände idag. Satt på filosofi lektionen då jag fick ett meddelande på mobilen var det stod att paketet kan upphämtas från närmaste Siwa ,skickade meddelandet vidare åt min pappa som inte ens märkte att meddelandet var från mig (vilken observant far jag har) så han hämtade paketet åt mig. Väl efter skolan fick jag brott till frissan för jag skulle klippa mig 4 och klockan var 10 före 4. Cyklade så hårt så jag ramlade med cykeln på skolgården och det var sjukt pinsamt , steg upp och rushade från platsen , fick mitt hår & hårförlägningar klippta . NÖJD ! 
 
 
ni får ursäkta mina mobilkvalité bilder men orkade inte dra fram systemkameran !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback