Frågor och svar mm..

Har blivit utmanad av Både ella och Sofia så tänkte lägga ihop dom båda i detta inlägg och det kommer inte bli bra ! men får försöka mitt bästa !
Regler:
1. Berätta 11 saker om dig själv
2. Svara på utmanarens 11 frågor
3. Kom på 11 frågor till de som du utmanar
4. Utmana 11 bloggar med mindre än 200 läsare
5. Berätta vem du har utmanat
6. Du får inte utmana den som utmanat dig
 
11 SAKER OM MIG 
1.Kan bli  super duper mega lätt avundsjuk( jobbigt somm f*n) 
2.Är vänsterhänt
3.Är 2 språkig
4.Har varit utomlands 23(?) gånger trrooor jag
5.Kan sitta timmar och se igenom någons blogg arkiv (flera år tillbaka) om bloggen är intressant
6.Har ångest för att börja i gymnasiet
7.Kan inte färga håret för är allergisk mot hårfärg :'c
8. Har aldrigt haft husdjur
9.Gråter väldigt lätt till filmer
10.Älskar instrumental musik
11.Om jag skulle ha en hund skulle den heta Luka

 
 
Ellas Frågor
1. Om du vann på lotto, vad skulle du göra med pengarna då? Köpa en Lamborghini
2. Senaste filmen du såg? Jurassic Park
3. Vad ska du göra som pensionär? Chilla
4. Vad köpte du senast? ED och Majs 
5. Är du en morgon- eller kvällsmänniska?  Kvällsmänniska absolut
6. Ditt andra namn? Janina
7. Har du någon hidden talent? Kan se vem folka är kära i VÄLDIGT snabbt
8. Har du svimmat någon gång? juuudå
9. Vad önskar du dig till födelsedagspresent? önskade mig en longboard och fick den 4? månader i förväg
10. Har du åkt ambulans? nejj
11. Vad är ditt drömyrke? Flyg kapten 

Sofias frågor

1. Om du fick resa vart som helst just nu, vart sku du fara då? London / USA

2. Har du något du är riktigt besatt av ? isåfall vad? Robin.. :P

3. Har du nån gång försökt måla en björk med maskrosor? nej.. 

4. Vilken färg har du på taket i ditt rum? vitt

5. Favorit affär? Junkyard elr carlings

6. Beskriv dig själv med ett ord :p 

7. Vad har du ätit idag? majs , korv 

8. Vad gjorde du för 3 timmar sen?  satte vid robins 

9. Har du nån gång fångat en fjäril? absolut

10. Kändis crush? ingen atm men sist var det nog : ellijah wood / Chris Evans

11. Vilken fråga ställer du dig varje dag? Varför oroar jag mig så mycket.. 

Mina frågor

1.Är du kär
2.Hur gammal känner du dig ? 
3.Är du lycklig ?
4.Vad såg du sist på TV 
5.Vad har du för telefon
6.Plattar/lockar du håret varje dag ?
7. Favorit årstid ?
8. Favorit djur ?
9.om du kunde shapeshifta till vilket djur skulle det vara då ?
10. Blir du lätt arg ? 
11. Villka bloggar läser du mer eller mindre dagligen ? 

Utmanar :
Natalie
Natalie
Nicolinda
Ida



Kommentarer
Postat av: Joy malou Schubert - Set yourself free

Åh vad roligt, tack! :) jag är inte hemma vid en dator just nu. Bara mobilen så får kolla på det här senare idag då jag är hemma :D kul <3 kram

Ps, du kanske trodde att jag heter Nicolinda men det gör jag inte. Det är min mammas mellannamn. Jag heter Joy Malou :)

2013-08-04 @ 15:20:46
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: nicolinda.blogg.se

Sådär! Tack :D jag följde dock inte reglerna. Men länkade dig och svarade på allt <3

2013-08-05 @ 00:43:47
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: Natalie Salazar

oj detta hade jag missat att du gjort

2013-08-05 @ 21:05:01
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback